سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مطبوعات ما را زیر سایه ولاسکو بردند و حالا می‌خواستیم از زیر سای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای صعود باید از برزیل در تهران امتیاز بگیریم
موسوی: می‌خواستیم از زیر سایه ولاسکو خارج شویم/ ایتالیا بهترین تیم جهان است

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مطبوعات ما را زیر سایه ولاسکو بردند و حالا می‌خواستیم از زیر سایه وی خارج شویم.

خبرگزاری فارس: موسوی: می‌خواستیم از زیر سایه ولاسکو خارج شویم/ ایتالیا بهترین تیم جهان است
  •  

سید محمد موسوی، درمورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال 2014 اظهار داشت: بازی‌ها سخت شروع شد؛ بازی‌های با استرس آغاز شد برای ما، چراکه مردم انتظار داشتند ایتالیا را در خانه خودش شکست دهیم. به نظر من ایتالیا امسال قوی‌ترین تیم مسابقات  و بهترین تیم جهان است.

وی ادامه داد: دو بازی را باختیم، اما مقابل برزیل نیاز به امتیاز داشتیم، چون حداقل از نظر روحی به خودمان ثابت کنیم که می‌توانیم برابر تیم‌های بزرگ بازهم برنده باشیم. باخت برابر ایتالیا موجب شده بود تا بازیکنان از نظر روحی با مشکل روبرو شوند، اما خوشبختانه مقابل برزیل جبران کردیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ولاسکو کارهای بزرگی برای والیبال ایران کرد و اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان منتقل کرد، اما تمام تیم آنگونه که در رسانه‌ها مطرح می‌شد ولاسکو نبود. زمان خداحافظی مانند یک قهرمان وی را بدرقه کردند، اما واقعیت این بود که کنار ولاسکو بازیکنانی هم بودند. این موضوع تاثیر زیادی روی من گذاشته بودی و مطبوعات ما را زیر سایه ولاسکو بردند و حالا می‌خواستیم از زیر سایه وی خارج شویم.

موسوی عنوان کرد: به هر حال شش بازی را میزبان هستیم و بدون شک در مسابقاتی که میزبان هستیم می‌توانیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. باید استرسی که از سوی تماشاگران منتقل می‌شود را کنترل کرده و به انرژی مثبت تبدیلش کنیم. اگر از برزیل امتیاز بگیریم صعودمان به مرحله نهایی قطعی خواهد شد.

- f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 311
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 311
بازدید ماه : 423
بازدید کل : 13140766
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7